Managementassistent

Als Managementassistent heb je een belangrijke rol binnen WIL. Je beheert de vaak volle agenda’s van collega’s en je maakt verslagen van vergaderingen. Je bent de schakel tussen veel partijen, intern en extern.

  • Plaats Eemnes
  • Uren per week 24 tot 32 uren per week
  • Opleiding HBO
  • Vakgebied Staf, lijn en ondersteuning
  • Contracttype Tijdelijke loondienst ICQ / Detachering
  • Aanvraagnummer 7495-B

Over de functie

Voor Gemeenschappelijke regeling Werk en Inkomen Lekstroom zijn wij op zoek naar een Managementassistent.

NB. In het kader van de wDBA kan deze opdracht alleen op basis van “detachering” worden uitgevoerd. ICQ Groep biedt hiervoor diverse mogelijkheden. Hierbij kun je rekenen op een aantrekkelijk salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Geïnteresseerd in de mogelijkheden die wij daarvoor bieden? Ga dan naar https://www.icq-groep.nl/over-icq/nieuws/actueel/update-wet-dba-wij-zijn-er-klaar-voor-jij-ook

Organisatie:
Werk en Inkomen Lekstroom (WIL) is de uitvoeringsorganisatie voor werk, inkomen en schuldhulpverlening voor de gemeenten Houten, IJsselstein, Lopik en Nieuwegein. Vanuit het Stadshuis in Nieuwegein en deels ook op locatie werken we met ruim 200 mensen aan het gericht vooruit helpen van onze klanten. Wij bieden inkomensondersteuning en verstrekken uitkeringen waar nodig. Ook stimuleren we mensen om naar vermogen mee te doen in de maatschappij. Bij WIL werken we vanuit een mensgerichte aanpak. Waar mogelijk passen we maatwerk toe binnen de geldende wet- en regelgeving.

Opdracht:
Als Managementassistent heb je een belangrijke rol binnen WIL. Je beheert de vaak volle agenda’s van collega’s en je maakt verslagen van vergaderingen. Je bent de schakel tussen veel partijen, intern en extern.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Je plant (serie) afspraken;
- Je reserveert vergaderruimten;
- Je verzorgt ondersteunende werkzaamheden t.b.v. de organisatie;
- Je plant vergaderingen (reeksen);
- Je faciliteert catering, indien nodig;
- Je verricht diverse administratieve werkzaamheden en draagt zorg voor het beheer en bewerking van (digitale) bestanden en systemen;
- Je zorgt met je teamleden voor de fysieke aanwezigheid op het secretariaat (vraagbaak).

Wie zoeken wij?
Jij bent secuur zonder daarbij afbreuk te doen aan je snelheid en het stellen van de juiste prioriteiten. Je verstaat de kunst van het schakelen tussen diverse deeltaken met verschillende petten op, zonder daarbij het overzicht te verliezen. Je bent in staat om te communiceren op diverse niveaus en je blijft objectief. Voorzie jij een knelpunt of heb je voor het secretariaat een verbetervoorstel, dan stem je dit af met de collega’s. Je denkt oplossingsgericht. Dit alles doe je vanuit onze kernwaarden eigenaarschap, samen en vertrouwen!

Competenties:
- Plannen en organiseren
- Klantgericht
- Accuraat werken

Algemene informatie m.b.t. de aanvraag:
Locatie: Utrecht
Begindatum: Z.s.m.
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: n.t.b.
Inzet per week: 24-32 uur
Tarief: marktconform
Sluitingsdatum: 09-12-2025
Sluitingstijd: 09:00 uur
Intakegesprek: op maandag 15 december 2025, van 13:00 uur tot 15:30 uur.

Toon meerToon minder

Over de organisatie

-

Toon meerToon minder

Wat wij vragen

Eisen:
- Aantoonbaar afgeronde MBO 4 opleiding in de richting van managementondersteuning;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als managementassistent;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met MS office (benoem in het cv waar dit is opgedaan);
- Je bent minimaal op woensdagen (8uur), donderdagen (8 uur) en vrijdagochtend (4 uur) beschikbaar om op kantoor te werken.

Wensen:
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (benoem dit in het cv waar dit is opgedaan);
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een directie secretariaat(benoem in het cv waar dit is opgedaan);
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als managementassistent( benoem in het CV waar dit is opgedaan);
- Aantoonbare werkervaring met het Topdesk systeem(benoem dit in het cv). 

Toon meerToon minder

Wat wij bieden

Ben jij als professional op zoek naar een interessante opdracht waarin jij het verschil kunt maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ICQ Groep krijg je de kans om te werken aan uitdagende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen en nieuwe kennis op te doen. We zijn op zoek naar talent zoals jij, dus waar wacht je nog op? We seek you!


Toon meerToon minder

Meer informatie

Meer informatie:
Zo zorg je ervoor dat jouw aanbieding opvalt:
CV in topvorm: Lever je CV aan in Word-formaat, in de taal van de opdracht en in een professionele en prettige leesbare lay-out. Maak het CV niet langer dan 7 pagina’s. Laat zien dat je oog hebt voor detail.
Persoonlijke motivatie: Schrijf een overtuigende motivatie in de 'ik-vorm’, waarin je kort en bondig ingaat op de scope van de opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jij aansluit bij de gestelde eisen en wensen.
Beschikbaarheid: Vermeld per wanneer je beschikbaar bent, hoeveel uren per week je kunt werken en of je vakantieplannen hebt.
Tarief of maandsalaris: Vermeld je uurtarief (exclusief BTW) of maandsalaris, specifiek voor deze opdracht, inclusief reis- en eventuele verblijfskosten.

N.B.
Voor deze opdracht werk je uitsluitend met ons samen. Dit betekent dat je je niet via andere intermediairs voor dezelfde opdracht inschrijft. Zo voorkomen we verwarring in het selectieproces en maximaliseren we jouw kansen.
Onvolledige aanbiedingen kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij houden je op de hoogte van elke stap in het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.

Toon meerToon minder

Spreekt deze opdracht je aan?

Spreekt deze opdracht je aan? Solliciteer dan snel of deel deze met iemand die hier perfect bij past!

Onze recruiter

Pim Bobbink
Solliciteer