Administratief Medewerker P&C

Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

  • Plaats Leiden
  • Uren per week 24 uren per week
  • Opleiding HBO
  • Vakgebied Staf, lijn en ondersteuning
  • Contracttype Tijdelijke loondienst ICQ / Detachering
  • Aanvraagnummer 7293-B

Over de functie

Voor Omgevingsdienst West-Holland zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker P&C.

NB. In het kader van de wDBA kan deze opdracht alleen op basis van “detachering” worden uitgevoerd. ICQ Groep biedt hiervoor diverse mogelijkheden. Hierbij kun je rekenen op een aantrekkelijk salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Geïnteresseerd in de mogelijkheden die wij daarvoor bieden? Ga dan naar https://www.icq-groep.nl/over-icq/nieuws/actueel/update-wet-dba-wij-zijn-er-klaar-voor-jij-ook

Organisatie:
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Opdracht:
- Dagelijks inkoopfacturen boeken en controleren (crediteuren).
- Dagelijks verplichtingen (af)boeken en controleren (crediteuren).
- Dagelijks verkoopfacturen opstellen, verwerken en controleren (debiteuren).
- Dagelijks bankafschriften verwerken.
- Wekelijk betaalstaat draaien en betaling (incl enkerlvoudige handmatige betalingen) klaarzetten (dit gaan we zelf doen).
- Maandelijks salarissen betaling klaarzetten incl. afdrachten ABP-pensioen, Loyalis en loonbelasting.
- Per kwartaal BTW- aangifte en controle aansluiting.

Competenties:
- Secuur;
- Integer;
- Klantgericht;
- Teamplayer.

Algemene informatie m.b.t. de aanvraag:
Locatie: Zuid-Holland
Begindatum: z.s.m.
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: nee
Inzet per week: 24 uur
Tarief: marktconform
Sluitingsdatum: 13-11-2025
Sluitingstijd: 09:00 uur    
Intakegesprek: 19 november tussen 13:00 uur en 16:00 uur

Toon meerToon minder

Over de organisatie

De Omgevingsdienst staat voor het verbeteren en bewaken van de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving in Holland Rijnland. Dit doet de dienst door: 

  • het bundelen van gespecialiseerde kennis - een efficiënte, kwalitatief goede en prijsbewuste uitvoering van de taken 
  • te werken vanuit een sterke betrokkenheid bij de opdrachtgever 
  • gezamenlijk en uniform uitvoeringsbeleid te ontwikkelen, met oog voor maatwerk 

De Omgevingsdienst wil een kwalitatief hoogstaand uitvoeringsdeskundige zijn in het integraal aanpakken van omgevingsvraagstukken. De Omgevingsdienst ziet erop toe dat bedrijven de regels uit de Wet milieubeheer naleven. Ook is de dienst bevoegd gezag voor de Wet bodembescherming. Daarnaast zorgt de Omgevingsdienst ervoor dat in ruimtelijke plannen van gemeenten aandacht wordt besteedt aan milieuaspecten, zoals bodem, lucht, geluid, energie en veiligheid. 

Ten slotte draagt de dienst bij aan de beperking van overlast als gevolg van geluid, luchtverontreiniging en geur. Het werkgebied van de Omgevingsdienst is de regio Holland Rijnland, gelegen in het noorden van Zuid-Holland. De dienst voert taken uit voor de provincie en de gemeenten in deze regio.

Toon meerToon minder

Wat wij vragen

Eisen:
- Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding in administratieve of financiële richting;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het registreren en coderen van facturen;
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met AFAS binnen een gemeentelijke organisatie, benoem waar dit is opgedaan.

Wensen:
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het registreren van facturen binnen een gemeentelijke organisatie;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het coderen van facturen binnen een gemeentelijke organisatie;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker binnen een verplichtingenadministratie binnen een gemeentelijke organisatie;
- Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding bedrijfseconomie/bedrijfsadministratie;
- Beschikbaar per november voor 24 uur per week voor de gehele duur van de opdracht.

Toon meerToon minder

Wat wij bieden

Ben jij als professional op zoek naar een interessante opdracht waarin jij het verschil kunt maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ICQ Groep krijg je de kans om te werken aan uitdagende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen en nieuwe kennis op te doen. We zijn op zoek naar talent zoals jij, dus waar wacht je nog op? We seek you!


Toon meerToon minder

Meer informatie

Meer informatie:
Zo zorg je ervoor dat jouw aanbieding opvalt:
CV in topvorm: Lever je CV aan in Word-formaat, in de taal van de opdracht en in een professionele en prettige leesbare lay-out. Maak het CV niet langer dan 7 pagina’s. Laat zien dat je oog hebt voor detail.
Persoonlijke motivatie: Schrijf een overtuigende motivatie in de 'ik-vorm’, waarin je kort en bondig ingaat op de scope van de opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jij aansluit bij de gestelde eisen en wensen.
Beschikbaarheid: Vermeld per wanneer je beschikbaar bent, hoeveel uren per week je kunt werken en of je vakantieplannen hebt.
Tarief of maandsalaris: Vermeld je uurtarief (exclusief BTW) of maandsalaris, specifiek voor deze opdracht, inclusief reis- en eventuele verblijfskosten.

N.B.
Voor deze opdracht werk je uitsluitend met ons samen. Dit betekent dat je je niet via andere intermediairs voor dezelfde opdracht inschrijft. Zo voorkomen we verwarring in het selectieproces en maximaliseren we jouw kansen.
Onvolledige aanbiedingen kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij houden je op de hoogte van elke stap in het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.

Toon meerToon minder

Spreekt deze opdracht je aan?

Spreekt deze opdracht je aan? Solliciteer dan snel of deel deze met iemand die hier perfect bij past!

Onze recruiter

Pim Bobbink
Solliciteer