Software Tester (team BRK Inzage)
Voor Kadaster zijn wij op zoek naar een Software Tester (team BRK Inzage).
Over de functie
Omschrijving werkzaamheden
Het team BRK Inzage is op zoek naar een senior tester. Het team beheert de applicatie Kadaster Online (KOL). Kadaster OnLine is een onderdeel van Mijn Kadaster, het portaal waar de zakelijke klanten van het Kadaster hun informatie online kunnen halen. In KOL is vooral de rechtszekerheidsinformatie over individuele objecten en personen te vinden. Deze gegevens worden via verschillende diensten aangeboden en voor diverse klanten (notariaat/ gemeenten, etc.). De diensten bieden de gegevens aan via API’s (SOAP XML, REST JSON) en een website. We zijn op zoek naar een tester om het team te versterken. Je werkt samen met de ontwikkelaars en andere testers van het team.
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
- Ontwerpen van testspecificaties.
- Beheren van de testdata en testomgeving.
- Opzetten/uitvoeren van testautomatisering.
- Vaststellen en uitvoeren van functionele- en regressietesten op de applicaties.
- Deelnemen in een Scrum team (stand-ups, refinements, retrospectives, poker planning).
NB. In het kader van de wDBA kan deze opdracht alleen op basis van “detachering” worden uitgevoerd. ICQ Groep biedt hiervoor diverse mogelijkheden. Hierbij kun je rekenen op een aantrekkelijk salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Geïnteresseerd in de mogelijkheden die wij daarvoor bieden? Ga dan naar https://www.icq-groep.nl/over-icq/nieuws/actueel/update-wet-dba-wij-zijn-er-klaar-voor-jij-ook
Algemene informatie m.b.t. de aanvraag:
Locatie: Apeldoorn
Startdatum: 1-2-2025
Duur: 11 maanden
Optie op verlenging: 2 x 1 jaar
Inzet per week: 36-40 uur
Tarief: marktconform
Sluitingsdatum: 17-1-2025
Sluitingstijd: 9:00
Over de organisatie
Bij het Kadaster doen we meer dan zekerheid verschaffen bij het kopen van een huis. Dat we in opdracht van de landelijke overheid al het vastgoed in Nederland registreren is een feit. Maar het zal je misschien verrassen dat we met onze gegevens ook beleidsmakers helpen betere beslissingen te nemen. Zo adviseren we bijvoorbeeld provincies over de gewenste uitbreiding van een rivier of wegennet.
Jaarlijks leveren onze 1700 medewerkers bijna 26 miljoen informatieproducten aan uiteenlopende partijen als notaris, financiële instellingen en particulieren. Maar het Kadaster is ook onafhankelijk adviseur bij ruimtelijke vraagstukken. En internationaal delen wij onze kennis met landen die onze hulp nodig hebben om bijvoorbeeld een Kadaster op te zetten.
Zoals het Kadaster de bron is van vastgoed en geo-informatie, zo vormen onze medewerkers de bron van ons succes. De wereld om ons heen is continu in beweging en daarmee ook ons werk. Hier moeten we tijdig en adequaat op reageren. Flexibiliteit en vitaliteit zijn voor onze organisatie én onze medewerkers dan ook belangrijke speerpunten. Met de kennis van onze mensen bouwen we verder aan onze klantgerichte dienstverlening. Het Kadaster is een mensgerichte organisatie die jouw ambities de ruimte geeft en waar jij het gevoel krijgt dat jouw kennis ertoe doet.
Wat wij vragen
Eisen:
1. Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger; verkregen op basis van een afgeronde opleiding IT is een pré
2. Minimaal 5 jaar relevante werkervaring met systeemontwikkeling en integratie
3. Minimaal 5 jaar zelfstandigheid en ervaring in zowel beheer- als vernieuwingstrajecten
4. Minimaal 3 jaar gedegen kennis van de genoemde methoden, technieken en tools
5. Ervaring met de Basisregistratie Kadaster is geen eis maar wel een pré
Wensen:
1. Je geeft zelf een beschrijving waar hij/zij de meest toegevoegde waarde gaat bieden op basis van de gevraagde technieken, methoden en tools (max. 300 woorden)
Wat wij bieden
Ben jij als professional op zoek naar een interessante opdracht waarin jij het verschil kunt maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ICQ Groep krijg je de kans om te werken aan uitdagende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen en nieuwe kennis op te doen. We zijn op zoek naar talent zoals jij, dus waar wacht je nog op? We seek you!
Meer informatie
Zo zorg je ervoor dat jouw aanbieding opvalt:
CV in topvorm: Lever je CV aan in Word-formaat, in de taal van de opdracht en in een professionele en prettige leesbare lay-out. Maak het CV niet langer dan 7 pagina’s. Laat zien dat je oog hebt voor detail.
Persoonlijke motivatie: Schrijf een overtuigende motivatie in de 'ik-vorm’, waarin je kort en bondig ingaat op de scope van de opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jij aansluit bij de gestelde eisen en wensen.
Beschikbaarheid: Vermeld per wanneer je beschikbaar bent, hoeveel uren per week je kunt werken en of je vakantieplannen hebt.
Tarief of maandsalaris: Vermeld je uurtarief (exclusief BTW) of maandsalaris, specifiek voor deze opdracht, inclusief reis- en eventuele verblijfskosten.
N.B.
Voor deze opdracht werk je uitsluitend met ons samen. Dit betekent dat je je niet via andere intermediairs voor dezelfde opdracht inschrijft. Zo voorkomen we verwarring in het selectieproces en maximaliseren we jouw kansen.
Onvolledige aanbiedingen kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij houden je op de hoogte van elke stap in het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.