HR Business partner
Voor de Gemeente Arnhem zijn wij op zoek naar een HR Business partner
Over de functie
Deze opdracht kan worden ingevuld door een ZZP'er maar ook vanuit loondienst via ICQ Groep. Je treedt in dat laatste geval voor de duur van opdracht in dienst bij ICQ Groep. Hierbij kun je rekenen op een aantrekkelijk salaris, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Achtergrond
Onze organisatie is voortdurend in verandering en jij bent als HR Business Partner (HRBP) de belangrijkste gesprekspartner voor clustermanagers en afdelingshoofden wanneer het gaat om HR-vraagstukken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor zowel tactische als strategische HR-vraagstukken, maar schuwt de operationele taken niet. Je gaat proactief aan de slag met thema’s zoals functiewaardering en strategische personeelsplanning (SPP), en speelt een sleutelrol in het ontwikkelen van HR-beleid dat bijdraagt aan inclusie, diversiteit, hybride werken en duurzame inzetbaarheid.
De opdracht
Je gaat je richten op het cluster Bedrijfsvoering, waar je nauw samenwerkt met managers en afdelingshoofden. Je signaleert de HR-behoeften binnen dit cluster en vertaalt deze naar concrete HR-tools en adviezen. Je bent de schakel tussen de managers en de HR-expertise binnen de organisatie en zorgt voor een integrale HR-ondersteuning van de interne klant. Specifiek werk je aan het afronden van projecten over functiewaardering en het SPP binnen het cluster Bedrijfsvoering.
Verantwoordelijkheden
- Vormgeven en uitvoeren van het SPP-beleid en functiewaarderingsprojecten binnen het cluster Bedrijfsvoering.
- Vertalen van de organisatie- en P&O agenda naar concrete en uitvoerbare P&O-plannen voor het cluster.
- Onderhouden van sterke interne relaties met belangrijke stakeholders, waarbij je goed op de hoogte blijft van wat er speelt binnen de organisatie.
- Allround HR-advies, reflectie, en ondersteuning van het (lijn)management binnen Bedrijfsvoering met betrekking tot uiteenlopende HR-vraagstukken.
- Actieve bijdrage leveren aan organisatiebrede HR-thema’s zoals inclusie en diversiteit, hybride werken, en duurzame inzetbaarheid.
Algemene informatie m.b.t. de aanvraag:
Locatie: Arnhem
Startdatum: 15-10-2024
Duur: 31-01-2025
Optie op verlenging: ja
Inzet: 24-32 uur per week
Tarief: marktconform
Sluitingsdatum: 02-10-2024
Sluitingstijd: 09:00 uur
Intakegesprek: n.t.b.
Over de organisatie
Werk je bij gemeente Arnhem, dan werk je samen met zo’n 1000 medewerkers vóór Arnhem. Samen met de inwoners, de bedrijven en de besturen. Vraaggericht, daadgericht en resultaatgericht. Jouw talent inzetten voor de stad. Je verder ontwikkelen dankzij persoonlijke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. En werken bij gemeente Arnhem levert je een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket op. Zo krijg je een budget dat je kunt besteden aan reiskosten, een fiets of een fitnessabonnement, kun je je vakantiegeld opnemen in elke gewenste maand of juist opsparen tot het eind van het jaar. Gemeente Arnhem is vol energie. De groenste stad van Nederland. Het thuis van culturele gezelschappen en uiteenlopende opleidingen. Met ruimte voor ondernemingen, netwerken en communities. Van sport en mode tot design en energie. Wij zijn continu op zoek naar goede mensen om onze gemeente toekomstbestendig te maken en te houden. Niet alleen talentvolle, jonge hoger opgeleiden en vakmensen, ook mensen met ervaring zijn hard nodig.
Wat wij vragen
Functie eisen (knock-out criteria):
1. Opleiding (minimale opleiding): Bachelor (hbo) / Wo (master) werk- en denkniveau;
2. Gevraagde werkervaring: Minimaal 3 jaar ervaring als HR adviseur en/ of HR business partner bij een gemeente, opgedaan in de afgelopen 10 jaar.
Functie wensen (gunningscriteria):
1. Opleiding (minimale opleiding): Een afgeronde HBO opleiding op het gebied van HRM of bedrijfskunde.
2. Minimale werkervaring: Relevante en recente werkervaring opgedaan met het implementeren van SPP en HR21 systematiek.
3. Kennis van: Kandidaat heeft ervaring met een van de overkoepelende thema's zoals inclusie en diversiteit, hybride werken, duurzame inzetbaarheid.
Wat wij bieden
Ben jij als professional op zoek naar een interessante opdracht waarin jij het verschil kunt maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ICQ Groep krijg je de kans om te werken aan uitdagende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen en nieuwe kennis op te doen. We zijn op zoek naar talent zoals jij, dus waar wacht je nog op? We seek you!
Meer informatie
Ben je klaar om jezelf te onderscheiden? Hier is hoe je jouw aanbieding kunt laten opvallen:
- CV in topvorm: Stuur ons je CV in Word-formaat, perfect afgestemd op de taal van de uitvraag. Laat zien dat je oog hebt voor detail en professionaliteit.
- Persoonlijke motivatie: Schrijf een motiverend verhaal in de 'ik-vorm'. We willen jouw unieke stem horen! Geef ons een beknopt, maar krachtig overzicht van hoe jij past binnen deze opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jouw vaardigheden en ervaringen naadloos aansluiten op onze eisen en wensen.
- Jouw beschikbaarheid: Vertel ons wanneer je kunt starten, hoeveel uren je beschikbaar bent per week en je eventuele vakantieplannen.
- Financiële details: Wees duidelijk over je uurtarief of salaris, specifiek voor deze aanvraag. Inclusief reis- en verblijfskosten en exclusief BTW. Openheid zorgt voor een vlotte samenwerking.
Belangrijke notities:
- Exclusiviteit gegarandeerd: Jouw aanbieding is exclusief voor ons. Dit betekent dat je uniek bent in onze overwegingen voor deze specifieke aanvraag.
- Kwaliteit in je CV: Jouw CV dient een duidelijke aansluiting te tonen op onze functie-eisen en -wensen. Dit vergroot de kans op een succesvolle behandeling van jouw aanbieding. Laat zien hoe jij de perfecte match bent!
- Wij houden je op de hoogte tijdens het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.
Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Stuur ons jouw aanbieding met deze elementen en maak indruk! We kijken uit naar jouw bijdrage.