Medewerker Finance & Control
Als medewerker Finance & Control speel je een belangrijke rol binnen onze financiële afdeling. Je voert diverse financieel-administratieve werkzaamheden uit en levert een belangrijke bijdrage aan het opleveren van juiste informatie ten behoeve van de rapportages en de jaarrekening. Je bewaakt de kwaliteit van het financieel-administratieve proces.
- Plaats Almelo
- Uren per week 32 tot 36 uren per week
- Opleiding HBO
- Vakgebied Finance
- Contracttype Interim / ZZP / Tijdelijke loondienst ICQ / Detachering
- Aanvraagnummer 7115-C
Over de functie
Voor Inhuurdesk Inkada zijn wij op zoek naar een Medewerker Finance & Control.
Opdracht:
Als medewerker Finance & Control speel je een belangrijke rol binnen onze financiële afdeling. Je voert diverse financieel-administratieve werkzaamheden uit en levert een belangrijke bijdrage aan het opleveren van juiste informatie ten behoeve van de rapportages en de jaarrekening. Je bewaakt de kwaliteit van het financieel-administratieve proces.
Als medewerker Finance & Control heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:
- Het uitvoeren van diverse financieel-administratieve werkzaamheden (o.a. debiteuren en crediteuren);
- Het verzorgen van aansluitingen in financiële administraties (onder andere opschonen tussenrekeningen, controle op sub-administraties);
- Indien nodig bijdrage kunnen leveren aan de maandafsluiting;
- Bijdrage leveren aan het jaarwerk 2025.
Competenties:
- Initiatiefrijk
- Een collegiale en proactieve werkhouding
- Nauwkeurigheid, werken volgens vaste procedures
- Goede communicatie, zowel schriftelijk als mondeling
- Vaardig in het adviseren
Algemene informatie m.b.t. de aanvraag:
Locatie: Almelo
Begindatum: Zo spoedig mogelijk
Einddatum: Tot 1 augustus 2026
Optie op verlenging: ja
Inzet per week: 32-36 uur
Tarief: marktconform
Sluitingsdatum: 28-10-2025
Sluitingstijd: 09:00 uur
Intakegesprek: 4 november 2025 en 5 november 2025
Wat wij vragen
Eisen:
- Beschikt over een afgeronde MBO+/HBO opleiding op financieel gebied.
- Minimaal 3 jaar werkervaring met boekhouden in een vergelijkbare functie.
- Op korte termijn inzetbaar.
- Algemene kennis van het financieel- administratieve proces binnen een organisatie.
Wensen:
- Aantoonbare werkervaring heeft uw kandidaat met boekhouden in een vergelijkbare functie.
- Kennis van/ en ervaring met AFAS.
- Kennis van (Overheid) financiën.
Wat wij bieden
Ben jij als professional op zoek naar een interessante opdracht waarin jij het verschil kunt maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ICQ Groep krijg je de kans om te werken aan uitdagende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen en nieuwe kennis op te doen. We zijn op zoek naar talent zoals jij, dus waar wacht je nog op? We seek you!
Meer informatie
Meer informatie:
Zo zorg je ervoor dat jouw aanbieding opvalt:
CV in topvorm: Lever je CV aan in Word-formaat, in de taal van de opdracht en in een professionele en prettige leesbare lay-out. Maak het CV niet langer dan 7 pagina’s. Laat zien dat je oog hebt voor detail.
Persoonlijke motivatie: Schrijf een overtuigende motivatie in de 'ik-vorm’, waarin je kort en bondig ingaat op de scope van de opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jij aansluit bij de gestelde eisen en wensen.
Beschikbaarheid: Vermeld per wanneer je beschikbaar bent, hoeveel uren per week je kunt werken en of je vakantieplannen hebt.
Tarief of maandsalaris: Vermeld je uurtarief (exclusief BTW) of maandsalaris, specifiek voor deze opdracht, inclusief reis- en eventuele verblijfskosten.
N.B.
Voor deze opdracht werk je uitsluitend met ons samen. Dit betekent dat je je niet via andere intermediairs voor dezelfde opdracht inschrijft. Zo voorkomen we verwarring in het selectieproces en maximaliseren we jouw kansen.
Onvolledige aanbiedingen kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij houden je op de hoogte van elke stap in het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.