Vacatures

Corporate Recruiter

Voor het Kadaster zijn wij op zoek naar een Corporate Recruiter

  • Plaats Apeldoorn
  • Uren per week 30 tot 36 uren per week
  • Opleiding HBO
  • Vakgebied Ruimtelijk domein
  • Contracttype Detachering
  • Aanvraagnummer 4053-A

Over de functie

Let op: Deze functie kan uitsluitend op basis van loondienst worden ingevuld.

Omschrijving opdracht:
Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

De directie Personeel en Organisatie (P&O) is verantwoordelijk voor het HR-beleid, de uitvoering van dit beleid en voor facilitaire zaken. De directie staat voor gericht beleid en goede dienstverlening. De directie P&O staat niet op zichzelf, maar maakt onderdeel uit van de bedrijfsvoering. Door vraagstukken integraal en in samenwerking op te pakken bereiken we het gewenste resultaat, waarbij het belang van het Kadaster als organisatie voorop staat.   

Je wordt onderdeel van de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie (AOI). Onze collega’s zijn het verbindingspunt tussen de wensen van de directies en het beleid van de P&O-directie. Je komt terecht in een team van bevlogen collega’s. Het team Recruitment bestaat uit 3 corporate recruiters en een campusrecruiter. Aansturing valt onder de manager AOI.  Ook wordt er samen gewerkt met een beleidsadviseur recruitment en 2 administratieve ondersteuners. 

Omschrijving werkzaamheden 
Recruitment heeft voor jou geen geheimen. Met jouw bijdrage aan de (interne) doorstroom én het werven van nieuwe collega’s bouw jij mee aan het Kadaster. Je gaat een belangrijke bijdrage leveren aan het vervullen van vacatures binnen het Kadaster.

Door je eigen nieuwsgierigheid en creativiteit vind je nieuwe collega’s voor het Kadaster. Door continu in gesprek te zijn met het management weet je waar de behoeften liggen. Kortom, stakeholdermanagement. Naast het opbouwen en onderhouden van relaties, blijf je up-to-date op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen. We vragen je dan ook actief mee te denken over wervingsstrategieën voor de komende jaren. 

Dit ga je doen: 
- Je bent verantwoordelijk voor het gehele werving & selectieproces; van vacature intake tot het arbeidsvoorwaardengesprek; 
- Zorgt voor een optimale candidate experience; 
- Onderhoudt contact met kandidaten en onze interne business en je adviseert hen vanuit jouw recruitmentexpertise; 
- Je wacht niet tot je reacties binnen krijgt maar bent zelf actief op zoek naar kandidaten; 
- We volgen de ontwikkelingen op de markt en kijken continu naar hoe processen efficiënter ingericht kunnen worden.

De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Ook de dienstverlening aan de klanten van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door systemen die digitale producten en diensten leveren. Goed ingerichte toegangscontrole speelt hierbij een grote rol; ‘wie mag gebruik maken van welke informatiesystemen, diensten en gegevens en om welke reden’ en ‘hoe wordt dit goed beheerd’ zijn belangrijke thema’s die mede bepalen in welke mate de belangen van het Kadaster en de klant worden geborgd en op basis waarvan voldaan kan worden aan wettelijke eisen. 

Belangrijkste technieken, methoden en tools:
- SAP/Succesfactors Recruitment (Marketing); 
- Excel – office 365;
- LinkedIn Recruiterseat; 
- Opstellen talentpools; 
- STAR-methoden of soortgelijke interviewtechnieken; 

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
- Het volledige recruitmentproces draaien van A tot Z. Denk aan het schrijven van vacatureteksten volgens de schrijfwijzer, selecteren en voordragen van kandidaten, het voeren van sollicitatiegesprekken en arbeidsvoorwaardengesprekken voeren; 
- Talent sourcen en het aanmaken van talentpools; 
- Samenwerken binnen het recruitment team; 
- Relaties opbouwen en onderhouden met de business en potentiële kandidaten; 
- Up-to-date blijven op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen en dit ook gebruiken in de praktijk.

Competenties:
- Sterke schriftelijke en mondelinge communicatie; 
- Zelfstandigheid; 
- Organisatiesensitiviteit;
- Klantgericht;
- Proactief;
- Samenwerken; 
- Integer; 
- Omgevingsbewust.

Algemene informatie m.b.t. de aanvraag: 
Locatie: Apeldoorn
Startdatum: 21-10-2024
Duur: 5 maanden
Optie op verlenging: 2x 6 maanden 
Inzet: 30-36 uur per week
Tarief: marktconform 
Sluitingsdatum: 05-10-2024 
Sluitingstijd: 09:00 uur
Intakegesprek: 14-10-2024

Toon meerToon minder

Over de organisatie

Bij het Kadaster doen we meer dan zekerheid verschaffen bij het kopen van een huis. Dat we in opdracht van de landelijke overheid al het vastgoed in Nederland registreren is een feit. Maar het zal je misschien verrassen dat we met onze gegevens ook beleidsmakers helpen betere beslissingen te nemen. Zo adviseren we bijvoorbeeld provincies over de gewenste uitbreiding van een rivier of wegennet. 

Jaarlijks leveren onze 1700 medewerkers bijna 26 miljoen informatieproducten aan uiteenlopende partijen als notaris, financiële instellingen en particulieren. Maar het Kadaster is ook onafhankelijk adviseur bij ruimtelijke vraagstukken. En internationaal delen wij onze kennis met landen die onze hulp nodig hebben om bijvoorbeeld een Kadaster op te zetten.  

Zoals het Kadaster de bron is van vastgoed en geo-informatie, zo vormen onze medewerkers de bron van ons succes. De wereld om ons heen is continu in beweging en daarmee ook ons werk. Hier moeten we tijdig en adequaat op reageren. Flexibiliteit en vitaliteit zijn voor onze organisatie én onze medewerkers dan ook belangrijke speerpunten. Met de kennis van onze mensen bouwen we verder aan onze klantgerichte dienstverlening. Het Kadaster is een mensgerichte organisatie die jouw ambities de ruimte geeft en waar jij het gevoel krijgt dat jouw kennis ertoe doet.

Toon meerToon minder

Wat wij vragen

Functie eisen (knock-out criteria):
1. Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger.
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als corporate recruiter.
3. Aantoonbare ervaring met LinkedIn recruiter seat.
4. Aantoonbare ervaring met stakeholdermanagement.
5. Aantoonbare ervaring met STAR- interviewen, kennis van recruitmentprocessen en het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken.
6. Aantoonbare ervaring in de werving van management posities en zwaardere adviseurs profielen.
7. Taalniveau Nederlands minimaal B2.
8. Aantoonbare ervaring met ATS systemen.

Toon meerToon minder

Wat wij bieden

Ben jij als professional op zoek naar een interessante opdracht waarin jij het verschil kunt maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ICQ Groep krijg je de kans om te werken aan uitdagende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen en nieuwe kennis op te doen. We zijn op zoek naar talent zoals jij, dus waar wacht je nog op? We seek you!

Toon meerToon minder

Meer informatie

Ben je klaar om jezelf te onderscheiden? Hier is hoe je jouw aanbieding kunt laten opvallen:- CV in topvorm: Stuur ons je CV in Word-formaat, perfect afgestemd op de taal van de uitvraag. Laat zien dat je oog hebt voor detail en professionaliteit.- Persoonlijke motivatie: Schrijf een motiverend verhaal in de 'ik-vorm'. We willen jouw unieke stem horen! Geef ons een beknopt, maar krachtig overzicht van hoe jij past binnen deze opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jouw vaardigheden en ervaringen naadloos aansluiten op onze eisen en wensen.- Jouw beschikbaarheid: Vertel ons wanneer je kunt starten, hoeveel uren je beschikbaar bent per week en je eventuele vakantieplannen. - Financiële details: Wees duidelijk over je uurtarief of salaris, specifiek voor deze aanvraag. Inclusief reis- en verblijfskosten en exclusief BTW. Openheid zorgt voor een vlotte samenwerking.

Belangrijke notities:- Exclusiviteit gegarandeerd: Jouw aanbieding is exclusief voor ons. Dit betekent dat je uniek bent in onze overwegingen voor deze specifieke aanvraag.- Kwaliteit in je CV: Jouw CV dient een duidelijke aansluiting te tonen op onze functie-eisen en -wensen. Dit vergroot de kans op een succesvolle behandeling van jouw aanbieding. Laat zien hoe jij de perfecte match bent!- Wij houden je op de hoogte tijdens het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.

Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Stuur ons jouw aanbieding met deze elementen en maak indruk! We kijken uit naar jouw bijdrage.

Toon meerToon minder

Spreekt deze opdracht je aan?

Spreekt deze opdracht je aan? Solliciteer dan snel of deel deze met iemand die hier perfect bij past!

Onze recruiter

Halime Baris

Als jouw persoonlijke recruiter voor deze opdracht, help ik je graag bij het vinden van een passende job die aansluit bij jouw talenten en ambities!

Solliciteer