Administratief medewerker inkoop
Voor het GVB zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker inkoop
Over de functie
Deze opdracht kan worden ingevuld door een ZZP'er maar ook vanuit loondienst via ICQ Groep. Je treedt in dat laatste geval voor de duur van opdracht in dienst bij ICQ Groep. Hierbij kun je rekenen op een aantrekkelijk salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Omschrijving opdracht:
- ATB, bestellingen en ontvangstmeldingen aanmaken en verwerken in SAP.
- Controleren aangeleverde bestelgegevens
- Ondersteuning leveren bij oplossen factuurproblemen
- contact/overleg met crediteuren, aanvragers, budgethouders en leveranciers over de afhandeling van bestellingen.
Vervolgopleiding(en)
- Administratieve richting en/of logistiek en inkoop
Software pakketten/computervereisten
- Ervaring met SAP, vooral de inkoopmodule voor het aanmaken van ATB's bestellingen en ontvangsten
Competenties:
- Plannen en organiseren,
- klantgerichtheid,
- betrouwbaar,
- omgaan met details,
- oplossingsgericht en samenwerken,
- assertief.
Algemene informatie m.b.t. de aanvraag:
Locatie: Amsterdam
Startdatum: z.s.m.
Duur: 5 maanden
Optie op verlenging: Grote kans op verlening, maar nog niet bekend voor hoelang.
Inzet: 36 uur per week
Tarief: marktconform
Sluitingsdatum: 06-10-2024
Sluitingstijd: 09:00 uur
Intakegesprek: 14-10-2024
Over de organisatie
Inhuurdesk GVB
GVB verzorgt het openbaar vervoer in en rond Amsterdam. Of je nu in de tram, bus of metro of op een pontveer zit, wij brengen je van A naar B. Natuurlijk willen we dat goed, betrouwbaar en veilig doen. Dat betekent op tijd rijden en varen, schone en veilige stations en voertuigen, vriendelijk personeel en actuele reisinformatie. Tevreden reizigers, daar gaat het bij GVB om. En daarbij maken de medewerkers het verschil, of het nu gaat om een bestuurder, een conducteur, een monteur, een ICT-er, een planner, een adviseur of een directeur. Wij zijn altijd op zoek naar gemotiveerde mensen (vast en tijdelijk) die een bijdrage kunnen leveren aan onze doelstellingen.
GVB heeft regelmatig behoefte aan tijdelijke externe inhuur. Bijvoorbeeld omdat er specialistische kennis nodig is of er is een tijdelijk gebrek aan capaciteit. Hiervoor maken wij gebruik van de Inhuurdesk.
Heb jij als zzp’er of als leverancier interesse in een van onze opdrachten? Kijk dan verder hoe je je kunt registreren voor onze openstaande opdrachten.
Wat wij vragen
Functie eisen (knock-out criteria):
1. Kandidaat heeft minimaal een MBO 3 opleiding afgerond.
2. De kandidaat heeft een opleiding in administratief richting en/of logistiek en inkoop.
3. De kandidaat heeft ervaring met SAP inkoopmodule OF soortgelijke financiële administratie module.
4. De kandidaat heeft ervaring met SAP inkoopmodule (bestellingen, ontvangst, facturen) OF andere ERP pakketten (soortgelijke financiële administratie module).
5. De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met administratief beheer, binnen inkoop.
6. De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met administratief beheer, binnen inkoop.
Wat wij bieden
Ben jij als professional op zoek naar een interessante opdracht waarin jij het verschil kunt maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ICQ Groep krijg je de kans om te werken aan uitdagende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen en nieuwe kennis op te doen. We zijn op zoek naar talent zoals jij, dus waar wacht je nog op? We seek you!
Meer informatie
Ben je klaar om jezelf te onderscheiden? Hier is hoe je jouw aanbieding kunt laten opvallen:
- CV in topvorm: Stuur ons je CV in Word-formaat, perfect afgestemd op de taal van de uitvraag. Laat zien dat je oog hebt voor detail en professionaliteit.
- Persoonlijke motivatie: Schrijf een motiverend verhaal in de 'ik-vorm'. We willen jouw unieke stem horen! Geef ons een beknopt, maar krachtig overzicht van hoe jij past binnen deze opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jouw vaardigheden en ervaringen naadloos aansluiten op onze eisen en wensen.
- Jouw beschikbaarheid: Vertel ons wanneer je kunt starten, hoeveel uren je beschikbaar bent per week en je eventuele vakantieplannen.
- Financiële details: Wees duidelijk over je uurtarief of salaris, specifiek voor deze aanvraag. Inclusief reis- en verblijfskosten en exclusief BTW. Openheid zorgt voor een vlotte samenwerking.
Belangrijke notities:
- Exclusiviteit gegarandeerd: Jouw aanbieding is exclusief voor ons. Dit betekent dat je uniek bent in onze overwegingen voor deze specifieke aanvraag.
- Kwaliteit in je CV: Jouw CV dient een duidelijke aansluiting te tonen op onze functie-eisen en -wensen. Dit vergroot de kans op een succesvolle behandeling van jouw aanbieding. Laat zien hoe jij de perfecte match bent!
- Wij houden je op de hoogte tijdens het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.
Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Stuur ons jouw aanbieding met deze elementen en maak indruk! We kijken uit naar jouw bijdrage.